2012. június 18., hétfő

Versek

Ezeket még egy volt osztálytársam írta 2006-ban.De rég is volt XD  Gondoltam megosztom veletek!Semmit nem írtam át és úgy írtam mindent ahogy ő írta le!Vélemény???? :P




                    Levél hozzád          






Az iskolában vagyok,
de tanulni nem bírok,
hisz állandóan csak
rád gondolok.




Gesztenye szemedre,
rövidre vágott, barna
hajadra, mosolyodra,
amivel nap, mint nap
jobban elkáprásztatsz.


S orrodra, ami olyan
furcsán helyezkedik
el arcodon, mintha nem
is a tiéd volna.
        Pedig mégis....


Mond miért csinálod ezt velem?
Miért szakítasz el barátaimtól?
Miért rontod le osztályzataimat?
És miért táplálod belém a remény
sugarát?


                     Szeretnék



Szeretnélek újra átölelni,
Szeretnék újra a szemedbe nézni,
Szeretnélek újra nevettetni,
Szeretnélek megcsókolni!


Szeretném, ha szemedben szerelem égne,
Szeretném, ha a tűz értem élne,
Szeretném, ha vissza jönnél végre!
Hozzám, szeretni - égve!



                        A hosszú éjszaka





Álmomban távol járok,
Valahol csak rád várok.
Kezemet kitárom,
S nevedet kiáltom.




Hiába nyúlok kezedért,
A bánat lassan felemészt,
Mert nem érlek el hiába,
Félve kiáltok a világba.


Az éjszaka lassan tovaszáll,
De gondolatom még nállad jár.
Úgy érzem végre elérhetlek,
Ekkor hirtelen felébredek.




Ébren vagyok, de mégis félek,
Mert tudom, bármerre is nézek,
Arcod homályba vegyül,
S szerelmed örökre elkerül.


                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése