2012. augusztus 13., hétfő

Életem első DÍJA! *-*





Úristen,hát nem is tudom mit mondjak! *-* Nagyon örülök ennek a díjnak, azért is, mert ti is tudjátok hogy fel akartam adni a blogot és azért is, mert most már látom, hogy Küzdeni kell!!És ennek hála fogok is!Nagyon szépen köszönöm Ninának(Edcsinaaa)Imádlak csajszi!! <3 Köszönöm, hogy mellettem vagy és segítesz a bloggal! :-) Amúgy király ez a blog, úgyhogy kukkantsatok be!Katt a linkre!


Edcsinaaa by:Nina blogja:

http://one-direction-az-almok-valora-valnak.blogspot.hu/2012/08/dijam-alexanak.html?showComment=1344857372340


Na és akkor a 10 dolog róllam!

1.) Imádok olvasni! *-*
2.) Szeretem a gyerekeket! :-)
3.) Sokat nevetek! :-D
4.) Szeretem csinálni a blogomat! ^_^
5.) Nagy JLS és Twilight fan vagyok! :$ <3
6.) Szeretek enni! :P
7.) Ők állnak most hozzám a legközelebb:Katniss és Nina (Edcsinaaa) <3
8.) Imádom az anyukámat! :$ <3
9.) Imádom a vérfarkasokat! :P <3 ^_^
10.) Imádok hason aludni! XD




Remélem,jó így! o.O Még elég kezdő vagyok ehhez! :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése